Honda NC750X DCT Yakıt Bilgisi

17 Mart 2016 Perşembe

NC750X DCT Hakkında Düşüncelerim



NC750X DCT için özetle şunları başlıklandırabilirim;

  •  Şehir içi kullanımda bir scooter kadar kıvrak ve rahat. 
  • Yakıt tüketimi konusunda tam bir cimri.
  •  Ön bagaj çok kullanışlı.
  • Yüklü ve artçılı uzun seyahatlerde yormuyor.
  •  2015 modellerde ikinci bir dengeleyici şaft eklendiğinden titreşim makul düzeyde.
  •  Artçılı, artçısız süspansiyon iyi.
  • Motor uysal olduğundan gaz tepkileri yumuşak.
  • Motorun gücü benim için yeterli. Ancak hız sevenleri tatmin etmeyecektir.
  • Zorlu yol koşulları için üretilmediğinden yol dışı kullanımlarda dikkat edilmeli. Özellikle alüminyum alaşımlı jantlar, sert çukurlarda ya da taş üzerinden geçme gibi durumlarda yamulabilir.
  •  Ön ve arka frenler görevlerini iyi yapıyorlar. ABS’nin standart olarak sunulması ise sevindirici.
  •  “Çok” uzun sürüşlerde sele konforu yeterli olmuyor.
  •  Fabrika lastikleri idare eder. Keşke daha iyi lastikler ile gelse.
  • Aynalar benim anatomimde olanlar için oldukça iyi.
  • Orijinal üçlü çanta seti ve ön bagaj uzun turlardaki tüm eşyamız için yeterli oluyor.
  •  Keşke fabrika çıkışında USB şarj ünitesi olsaydı. Buna ihtiyaç duyduğumuzdan sonradan taktırdık.
  • Yol durumuna göre DCT şanzımanın tüm modlarını kullanıyorum. Bence, DCT donanıma sahip bir motosikletten keyif almak, verimli kullanmak için bunun yapılması gerekiyor. Bu alışkanlık ise zamanla kazanılıyor. Doğru kullanıldığında tüm modlar başarılı bir şekilde çalışıyor. 2016 model ile “S” moduna eklenen, S1, S2, S3 seçenekleri ile çok daha başarılı bir hale geldiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder