Honda NC750X DCT Yakıt Bilgisi

15 Kasım 2015 Pazar

6000 km Bakım Sonrası Yakıt Tüketimi

NC750X DCT'in 6000 km bakımı sonrasında yakıt tüketimi biraz olsun düştü. Bunda benim sakin kullanımımın da etkisi olduğunu düşünüyorum. Toplam kilometre 6359 olduğunda depoyu bir kez daha doldurdum ve bugüne kadar toplam 1071,94.-TL karşılığında 229,40 lt. benzin almışım. Kilometre başına yakıt maliyeti 16 kuruş, 100 km.'deki ortalama yakıt tüketimi ise 3,44 lt. olmuş.


Bu muhteşem yakıt ekonomisi, Honda'nın başarılı motor ve şanzıman ikilisinin doğal bir getirisi. Sakin bir kullanım ile her NC750X sahibinin, bu değerleri çok kolay bir şekilde yakalayabileceğini düşünüyorum.

Motosikletimi aldığım günden bugüne kadar, tüm yakıt bilgilerini kayıt altına aldım ve bu bilgileri ilgili [sayfada] güncel bir şekilde paylaşıyorum. Bu konudaki detaylı bilgilere ulaşmak isteyenler, bu sayfayı ziyaret edebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder