Honda NC750X DCT Yakıt Bilgisi

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Scooter'dan Motosiklet'e Geçiş

Bugüne kadar küçük hacimli scooter kullanmış ve daha önce hiç büyük hacimli bir motosiklet deneyimi olmayan biri olarak, Honda NC750X 'e DCT şanzımanın sağladığı müthiş konfor ile inanılmaz kolaylıkta bir geçiş yaptım. Bu süre içinde hiç ama hiç zorlanmadım. Motosikletimi büyük bir keyifle kullanıyorum. Bir çok özelliğinin yanında, yakıt tüketimindeki cimriliği ayrıca övgüye değer bir özellik. Eskişehir'den geldikten sonra, Ankara içindeki yoğun trafikte yaşanan dur, kalklar ve kırmızı ışıklarda uzunca beklemeler ile geçen zamanda, yakıt tüketimi doğal olarak yükseldi ve 3,2 lt/100 km oldu. Kilometre başına maliyet ise böylesine zorlu koşullara rağmen 15 kuruş.


Bir mühendislik harikası olan motosikletimi kullandıkça daha çok seviyorum. Deneyimleyerek öğrendiklerimi, NC750X DCT hakkında bilgi edinmek isteyenlere kaynak olması açısından paylaşıyorum.

Önemli Bir Not: Kolay bir geçiş yaşasam da motosikletimi (Honda NC750X DCT) profesyonel bir eğitmenden, eğitim alarak kullanmaya başladım.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder