Honda NC750X DCT Yakıt Bilgisi

29 Mayıs 2015 Cuma

Honda NC750X DCT Yakıt Tüketimi (Hızlı Sürüş Cep Düşmanı)

Ankara'da depoyu doldurdum ve yola çıktım. Ortalama 150 km/h. hız ile 212 km yol aldıktan sonra, yakıt gösterge paneli en alt çizgiye indi ve uyarı ışığı yanmaya başladı. Şehiriçi trafikte bile 3,1 lt/100 km olan ortalama yakıt tüketimi, bu hızlı seyehat ile 5,2 lt/100 km oldu. Şehiriçinde 14 kuruş olan kilometre başına tüketim ise neredeyse ikiye katlararak 24 kuruşa yükseldi.


Bir kez daha deneyimledim ki; Hız sadece tehlikeli olabilecek risklerin çoğalması ile kalmıyor, cüzdanımı da aynı hızla boşaltıyor. Seyehatimin bundan sonraki kısmında daha sakin kullanmaya başladım. 100 km/h ortalama hız ile 260 kilometre yol kat ettim ve hala yakıt göstergem iki çentik gösteriyor.

Değişik kullanım koşulları altında motosikletimi tanımaya ve deneyimlediklerimi de paylaşmaya devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder